zondag 12 februari 2012

Outfit: mint delight

Hier mijn eerste outfit. Mijn moeder heeft dit jasje voor me gemaakt. Vrijwel bij alles wat ik op tv, internet en tijdschriften zie ga ik eerst naar haar, overleggen of zij het kan maken en dat kan bijna altijd. Helaas ben ik zelf niet zo handig met de naaimachine, lijkt me wel erg leuk en handig om te kunnen. Er zijn vaak dingen die ik net iets anders wil hebben, een ander stofje of net iets langer of korter... Plus het scheelt vaak ook met de kosten.
  







Zag deze stof en was meteen verliefd, hou van deze kleur,van rozen, glans, vind dit soort stofjes helemaal leuk.
Jasje made by my mom
Trui h&m
Jegging pieces
Schoenen Nelly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for taking the time to leave a comment! Love reading them and to discover new blogs.